Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nevím, jestli Vás to potěší, ale držím Vám palce. Dovedu si přestavit tu klatbu. Kalda je fakt nebezpečnej nepřítel.;-) Zaujalo mě to, že děti z DD by měly mít lepší vstup do života. Měly by být vyhozeni na ulici aspoň až v jeden a dvaceti. V osmnácti jsou to ještě děti a je to krutý:-/

0 2
možnosti
MS

Jedná z věcí, které mě těší na předčasných volbách je to, že ten váš malý "Napoleónek" s pisklavým hláskem už nebude opruzovat na politické scéně. :-/ Rv

4 1
možnosti
Foto

Souhlas s panem Mudrou. VV - podivný spolek podivných , nečitelných lidí s velmi rozmanitými názory. Holky co se znají z parku v Pze 1 a vyfotí se do sexy kalendáře / snad jediný kladně hodnocený počin/ , expolicajt a hlasatel sjízdnosti silnic Huml, kdysi snad i dobrý novinář s dobrou pozicí v bývalé komunistické novinářské obci John, detektiv a majitel agentury se skřehotavým hlasem , za nějž nemůže a názory , za které naopak může.....

Ta nesourodá směsice se snažila dělat politiku. To je dle mne prapůvod konce kdys tak nadějné stoosmnáctky.....

Skončí tam,kde US,ODA, Liškovi či Bursíkovi Zelení.....Tyto strany vždy rozloží v tomto případě pravici , vzbudí neoprávněné naděje u nespokojených voličů a odejdou tam, odkud není návratu.Beze změny volebního zákona se takové sračkostrany budou objevovat zákonitě a jepičím životem budoum ztěžovat relevantní volby.Teď to čeká levici s SPOZ a Úsvitem či jek se to všechno jmenuje!

2 1
možnosti
Foto

Bla bla bla bla.

Bla...bla, bla.

Bla bla bla bla!!!!

Bla.

Blááá, blááá.

Bbbbla.

6 1
možnosti
RK

Ale neříkejte. Neměl jste náhodou problém kvůli sponzorskému daru VV ve výši 6.000.000 Kč, který jste si půjčil od společnosti kde jste byl jednatelem a splácel je díky prodeji akcií společnosti, jejíž jméno si nepamatujete? :-)

7 0
možnosti
MM

Nemohu si pomoci, ale nejtrapněji z celé politické scény, včetně včerejšího dne, působí na mne VV, v čele s panem předsedou a předsedkyní klubu. Zapomnění na tento zvláštní spolek bude ta lepší alternativa, pohrdání je pravděpodobnější.

7 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 950x
Jsem táta tří dětí, 19 let vedu účetní firmu. Působím jako jeden z členů odborné komise pro účetnictví a audit při Ministerstvu financí. Jsem předsedou dozorčí rady nadace Archa Chantal, kterou i aktivně podporuji. Tři roky jsem působil v poslanecké sněmovně a spoluprosadil například zrušení doživotní imunity, zpřísnění zdanění hazardu či zrušení švindlů skrze losovačky ve veřejných zakázkách. Kariéru poslance jsem zakončil ústavní stížností na církevní restituce, úsilím zpřísnit exekuce a dosáhnout snížnení DPH. Spolu s Otto Chaloupkou jsme založili stranu Republika, jejímž jsem prvním místopředsedou.

Seznam rubrik