Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý a výstižný článek.

Karma.

0 0
možnosti

Teda pana autore, já před Vámi smekám. Vy byste zřejmě bez problémů sestavil státní rozpočet za odpoledne. Vzhledem k času který je k dispozici nic jiného než použít to, co už je připravené nezbývá.

0 0
možnosti

P52e74t79r 95P29e91t44r89o10v

12. 12. 2013 9:36

Nazdááár, ty kluku! Tak jaká? Co prachy? Čověče, všichni maj prachů jak sra..., jen já mám h.... Nepučíš si někde ňákou zlatku, abys mě pak moh zasponzorovat? Pošlu notičky a večer to domluvíme v Blue Lightu.

0 0
možnosti

K30a98r78e49l 70N39o70v62á69k

12. 12. 2013 9:32

Nebyl pan Babák součástí levicové vládní koalice ODS-VV-TOP09 ?

0 0
možnosti

Chcete snížit byrokracii?

Zrušte zákazy a příkazy. Zrušte všechny ty šílené normy, které občanům ukládají, jak se musí chovat, co smí a co nesmí.

Co dělá parlament? Pravý opak. Parlament chrlí na občany nové a nové povinnosti a zákazy. A to se v praxi musí samozřejmě odůřadovat - počet úředníků musí nutně růst.

Taková perlička z poslední doby: potvrzení o ekologické likvidaci vozidla. Kolik nových úředníků to v rámci státu přineslo? Nejméně jednoho na každé registrační místo!

Za komunistů zdaleka nebylo na občany nahrnuto tolik právních povinností, příkazů a zákazů jako dnes. A to tvrdím naprosto uváženě a se znalostí věci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 950x
Jsem táta tří dětí, 19 let vedu účetní firmu. Působím jako jeden z členů odborné komise pro účetnictví a audit při Ministerstvu financí. Jsem předsedou dozorčí rady nadace Archa Chantal, kterou i aktivně podporuji. Tři roky jsem působil v poslanecké sněmovně a spoluprosadil například zrušení doživotní imunity, zpřísnění zdanění hazardu či zrušení švindlů skrze losovačky ve veřejných zakázkách. Kariéru poslance jsem zakončil ústavní stížností na církevní restituce, úsilím zpřísnit exekuce a dosáhnout snížnení DPH. Spolu s Otto Chaloupkou jsme založili stranu Republika, jejímž jsem prvním místopředsedou.

Seznam rubrik