Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

A22d35a46m 35S54t86a90v98a

5. 4. 2014 15:01

"V koalici se perou dřív, než jsem čekal...": Myslíte, že váš přeběhli?

0 0
možnosti
PB

Oni se perou a Vy se můžete smát, ale to je tak vše co ztoho kdo může mít.

0 0
možnosti
DG

Možná se perou Babáku, nicméně těžko z nich někdo dostane přes hubu a přijde o zuby.

0 0
možnosti
MV

"Již tři roky sedím ve správní radě VZP" - tak za to byste se měl spíše stydět. Prostě jen další trafikant alá Šnajdr...

1 0
možnosti
JS

Jsou to takové politické tanečky, obliba politiků ANO roste a s ČSSD se přetahují o nejvyšší oblibu mezi občany. Když půjde do tuhého tak se ale domluví, přeci nepustí zpátky k vládě korupčníky.

1 0
možnosti
PF

Vy jste si tedy s tím nadpisem ale naběhl...:-)

4 0
možnosti
Foto

No, za to vy jste dostal po hubě o několik měsícu později než jsem čekal a než bylo potřeba.....:-)

2 1
možnosti
JL

Vám v hospodě taky vymlátili zuby dřív, než jsem čekal.

4 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 950x
Jsem táta tří dětí, 19 let vedu účetní firmu. Působím jako jeden z členů odborné komise pro účetnictví a audit při Ministerstvu financí. Jsem předsedou dozorčí rady nadace Archa Chantal, kterou i aktivně podporuji. Tři roky jsem působil v poslanecké sněmovně a spoluprosadil například zrušení doživotní imunity, zpřísnění zdanění hazardu či zrušení švindlů skrze losovačky ve veřejných zakázkách. Kariéru poslance jsem zakončil ústavní stížností na církevní restituce, úsilím zpřísnit exekuce a dosáhnout snížnení DPH. Spolu s Otto Chaloupkou jsme založili stranu Republika, jejímž jsem prvním místopředsedou.

Seznam rubrik