Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten soudní výrok je vrchol absurdity.

1 0
možnosti
JC

Není-li svoboda slova, nemohou být žádné jiné svobody, neboť bez svobody slova je nelze uhájit.

2 0
možnosti
Foto

Všechno je nějak postavené na hlavu a rady si nevíme ani s takovými prkotinami jakou jsou krádeže a následný výkup kovů. Už to, že se zlodějům říká sběrači svědčí o deformaci, která naši společnost postihla. Sám mám pro to logické vysvětlení. Jisté síly chtějí rozvrátit Evropu a dělají to chytře. Jedním z účinných zbraní je přehánění nároků na "lidskost". Podařilo se jim zrušit trest smrti, z káznic udělat hotely, nahání na Starý kontinent zástupy imigrantů z Azie a Afriky. Rozšířili EU o země, které do ní nepatří.

4 0
možnosti
AT

Páni soudci se řídí pořád podle bývalého režimu, kde se za pravdu zavíralo...

3 0
možnosti
PS

Přefeminizovaná justice již zapomněla, že již před 160. lety tvořili předkové trestní zákoník pod heslem:"Právo je člověku dané, již pouhým rozumem poznatelné"! Dodal bych jen, zdravým rozumem poznatelné. Generace autora to zde musí vzít do rukou a bude líp.R^

4 0
možnosti
Foto

Už zase je SLOVO nebezpečnější než rány pěstí. Jedno zda rány pěstí přesily a cílem je žena. SLOVO je nebezpečné, to musí být souzeno. Násilí na ženách NE! Ženám dáme kvóty!! ;-OX!! Je mi divně, v takové společnosti ...

10 0
možnosti
PD

Dávám karmu. A schválně.Sejdeme se ještě někdy v EFKU?

2 0
možnosti
Foto

Spravedlnost nespí, jen je někým obratně popostrkována žádoucím směrem. Ode mne samozřejmě karma. Jinak jestli tenhle "rozsudek" potvrdí i všechny vyšší instance, tak to bude takovej Absurdistán, že i bolševik zbledne závistí.

15 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 950x
Jsem táta tří dětí, 19 let vedu účetní firmu. Působím jako jeden z členů odborné komise pro účetnictví a audit při Ministerstvu financí. Jsem předsedou dozorčí rady nadace Archa Chantal, kterou i aktivně podporuji. Tři roky jsem působil v poslanecké sněmovně a spoluprosadil například zrušení doživotní imunity, zpřísnění zdanění hazardu či zrušení švindlů skrze losovačky ve veřejných zakázkách. Kariéru poslance jsem zakončil ústavní stížností na církevní restituce, úsilím zpřísnit exekuce a dosáhnout snížnení DPH. Spolu s Otto Chaloupkou jsme založili stranu Republika, jejímž jsem prvním místopředsedou.

Seznam rubrik